ادامه طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی تا عید فطر

مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: این سازمان در ایام نوروز تعطیل نیست و بر عملکرد واحدهای تولید و عرضه فراورده های خام دامی نظارت دارد.

به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، امین اسدی، مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از 20 اسفند پارسال شروع شده است و تا عید سعید فطر سال جاری ادامه دارد.

مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: همین موضوع موجب شده است تا همکاران سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها در تعطیلات نوروز نه تنها تعطیل نباشند بلکه در جهت ایجاد امنیت و ایمنی غذایی و سلامت جامعه به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند.

اسدی اضافه کرد: لازم به ذکر است با برنامه ریزی صورت پذیرفته؛ به منظور تامین فرآورده های خام دامی مورد نیاز جامعه، کلیه کشتارگاه های دام و طیور سطح کشور، در ایام تعطیلات نوروز از روز دوم فروردین 1403 مشغول فعالیت می باشند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند جهت کمک به تشدید این نظارت‌ها، هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی 1512 اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

لینک کوتاه خبر:B2n.ir/p34988