احداث ۴۷ مجتمع کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری

به نقل از خبرگزاری تسنیم؛

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: آغاز احداث ۴۷ مجتمع در بخش کشاورزی و دامپروری در سطح استان در دو سال اخیر اقدام بسیار بزرگی در بخش کشاورزی استان است.
دلشاد جهان‌بخشی امروز در شورای اداری شهرستان فارسان، اظهار داشت: مهمترین مؤلفه و عنصر اثرگذاری جاذبه سرمایه‌گذاری باورهای عمومی و کشش و کنش بازار است. در دو سال اخیر سه اقدام بسیار بزرگ در بخش کشاورزی استان صورت گرفت، شروع به کار 47 مجتمع در بخش کشاورزی و دامپروری از جمله این اقدامات بود.
وی افزود: مجتمع قارچ جونقان در بلاتکلیفی به سر می‌برد که با تخصیص 8 میلیارد تومان به آن هم‌اکنون در حال جان گرفتن است، سه واحد هزار تنی در این مجتمع سه سرمایه‌گذار می‌خواهد که فراخوان آن داده می‌شود و 11 واحد 70 تنی برای سرمایه گذاری بومی است.
مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بین 12 شهرستان استان، شهرستان فارسان ظرفیت عالی دارد اما در توسعه مجتمع و شهرک‌های کشاورزی این شهرستان در جایگاه نهم قرار گرفته است. خوشبختانه شهرستان بروجن در توسعه مجتمع و شهرک‌های کشاورزی در رتبه اول قرار دارد و 400 هکتار در آنجا ساماندهی می‌شود. 
وی بیان کرد: مجتمع دام گوجان با 44 واحد پس از 9 سال بلاتکلیفی اکنون آماده فراخوان است. کارهای مجتمع فیل آباد شروع شده و امید است نقشه‌های مجتمع‌های شهر پردنجان و چلیچه هرچه زودتر برسد تا کارها به خوبی پیش رود.