تبدیل مهدی شهر به قطب دامپروری کشور

استاندار سمنان گفت: تبدیل شهرستان مهدی شهر به عنوان قطب دامپروری کشور مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان سمنان است و اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس  از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشست صمیمانه با جمعی از مؤثران، فعالان فرهنگی و اجتماعی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مهدی شهر اظهار کرد: سال گذشته در موکب خدمت رسانی شهرستان مهدی شهر در کربلای معلی، شاهد ارائه خدمات بی منت و عاشقانه مردم خوب این شهرستان به زائران حضرت سرور و سالار شهیدان (ع) بودم.

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمتی محسوب می شود که امروز در کشور ما برقرار است، گفت: تبدیل شهرستان مهدی شهر به عنوان قطب دامپروری کشور مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان سمنان است و اجرایی می شود.

استاندار سمنان بیان کرد: استانداری سمنان در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان مهدی شهر و همچنین طرح های عمرانی این شهرستان مساعدت خواهد کرد.

هاشمی با بیان اینکه مردم استان سمنان شایسته خدمت بیشتر هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب، امنیتف سلامت، مشارکت و رقابت را چهار راهبرد اساسی انتخابات در کشور معرفی کردند.

وی اظهار کرد: مراجع تأثیرگذار و چهره های صاحب نفوذ با همدلی و اتحاد در راستای افزایش مشارکت و تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات تلاش کنند.

استاندار سمنان بیان کرد: در 2 سال اخیر، 47 میلیارد تومان اعتبار به عشایر استان سمنان اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، حاضران در این مراسم در سخنانی به بیان مهمترین مشکلات و درخواست های خود پرداختند و در ادامه استاندار سمنان نیز برخی از توفیقات و اقدامات انجام شده را در 2 سال اخیر تشریح کرد.